Bij vragen over de website kunt u:
- contact opnemen met de ICT-er binnen uw school
- hieronder de veel gestelde vragen raadplegen
- het support formulier invullen
- of bellen met onze helpdesk: 0182 – 74 90 90
Technische vragen
Eerst moeten we vrienden zijn op FaceBook. Alleen vrienden kun je toevoegen als beheerder van de FB pagina van je school. Hiervoor kun je vrienden worden met Jeroen (zijn zakelijke Facebook-account). Je vindt Jeroen op FaceBook (met het schooluil logo) op dit adres. Maak ons vervolgens beheerder van uw pagina. Zie hiervoor deze instructievideo.
Facebook: Je kan berichten van bezoekers blokkeren. Als je op je pagina bent, moet je rechts bovenin op “Instellingen” klikken. Dan zit je als het goed is gelijk bij “Algemeen”. “Berichten van bezoekers” kan je dan bewerken naar of je berichten van bezoekers wilt uitschakelen of toestaan.
Twitter: Tweets naar je pagina kan je niet uitschakelen.
Youtube: Als je discussie op je pagina wilt tegen gaan, moet je naar je pagina gaan. Als je over de kanaal naam gaat, zie je aan de rechterkant een potloodje verschijnen. Klik hier op en ga naar “Kanaalnavigatie bewerken”. Hier kan je discussie uitschakelen.
Bij een horizontaal menu (excellent website) geldt: het aantal hoofdmenu items is beperkt, afhankelijk van de vormgeving. Advies: hooguit 2 niveaus in submenu’s. In sommige gevallen is een 3e submenu mogelijk.
Voorbeelden van een menu-opzet waar het menu ‘over onze school’ is uitgeklapt. Hier is sprake van maximaal 2 submenu’s:
- Welkom
- Over de school <- hoofdmenu item
- Organisatie <- submenu niveau 1
- Personeel <- submenu niveau 2
- Medezeggenschapsraad
- Activiteitencommissie
- Overblijven, voor- en naschoolse opvang
- Zorg op onze school
- Engels
- BSO
- Overig
- Sociaal Emotionele Vorming
- Foto’s
- Organisatie <- submenu niveau 1
- Nieuws
- Agenda
- Groepen
- Contact
- Login bij Google door bij Google.nl te kiezen voor inloggen.
- Geef hier het e-mail adres in dat de school gebruikt voor het google account en geef vervolgens het wachtwoord in. Als het verkeerde account wordt weergegeven, klik je op ‘ander account’ (onder het login-scherm).
- Ga naar de agenda van de school door te klikken op het apps-menu en kies . Dit menu verschijnt door op de kleine grijze blokjes te klikken rechts bovenaan de pagina.
- Maak een activiteit aan door een tijd te selecteren in de agenda. Gebruikt de school in deze kalender meerdere agenda’s, let er dan wel op dat je de juiste agenda selecteert (die openbare agenda die op de site wordt gebruikt). Kies voor ‘maken’ om dit te bevestigen.
- Nu staat de activiteit ook op de site en in de schoolapp (indien de school deze gebruikt).
Sinds 1 januari 2016 is de wetgeving rondom cookies weer veranderd. Logisch dus dat je misschien door de bomen het bos niet meer ziet. De website van de Rijksoverheid heeft overzichtelijk weergegeven welke cookies waaronder vallen en wanneer je dus in principe een cookiemelding moet gebruiken, maar wij geven je de samenvatting:
Verplicht: Marketingcookies. Als je informatie van je bezoekers verzamelt en marketingcookies inzet, dan ben je volgens de cookiewet verplicht om toestemming te vragen om cookies te plaatsen. Je hebt dan dus officieel een cookiemelding nodig.
Niet verplicht: Functionele cookies en analytische cookies. Deze cookies gebruik je om je website te optimaliseren of om te zien hoeveel bezoekers er op je website komen en hoe dat zij je gevonden hebben. Maar de privacy van je bezoekers blijft gewaarborgd. Je bent dus niet verplicht om een cookiemelding te tonen op je website en om toestemming te vragen.
Wij plaatsen geen marketing cookies op de schoolwebsites dus is een melding niet verplicht.
Alleen bij Excelent thema’s. Hoe richt ik mijn groepenpagina’s zo in zodat elk bericht dat in de categorie van die groep is geplaatst automatisch op die pagina verschijnt? Geldt ook voor de foto albums. Bekijk hier de video.
We kunnen de website aan Google Analytics koppelen. Hiervoor moet u zelf eerst een Google Analyticsaccount hebben en daarbinnen de site toevoegen. Vervolgens kunt u daar de Tracking ID opvragen. Stuur deze ID per e-mail naar info@hetschoolvoorbeeld.nl zodat wij binnen de website de juiste software kunnen activeren. Weten hoe je de tracking ID kunt achterhalen? Bekijk hier de video.
Vragen over e-mail
Inkomende mailserver: mail.uwdomeinnaam.nl (pas dit aan naar uw domeinnaam)
Poort: 110 voor POP3, 143 voor IMAP
Gebruikersnaam: het volledige e-mailadres
Wachtwoord: door u aangemaakte wachtwoord behorende bij het specifieke e-mailadres
SSL: uit
Uitgaande mailserver: mail.uwdomeinnaam.nl (pas dit aan naar uw domeinnaam)
Poort: 25 voor SMTP
Verificatie: vereist, gebruikersnaam en wachtwoord gelijk aan de inkomende server
SSL: uit
Mocht u de bovenstaande instellingen correct hebben ingevoerd, maar u kunt toch geen e-mail versturen dan kan dit duiden op een blokkade van poort 25 door uw internet-provider (ISP). Voorbeelden van internetproviders die deze poort blokkeren zijn KPN, Ziggo en Tele2. Gebruikt u in dit geval de uitgaande mailserver van uw internetprovider. Als u met bovenstaande gegevens geen e-mail kunt ontvangen, duidt dit vaak op onjuiste inloggegevens ofwel de inloggegevens van een verkeerde account (bijvoorbeeld het hoofd-account).
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog verdere vragen hebben, horen wij deze natuurlijk graag.
3. U krijgt nu een scherm te zien, zoals hieronder, waar u de keuze heeft om de server instellingen of extra servertypen handmatig te configureren, selecteer deze optie zoals in de afbeelding te zien is en druk op volgende.
4. In scherm wat u nu voor u heeft, heeft u 4 keuzes waarvan u de eerste dient te hebben. Deze keuze heet ‘Internet-e-mail’ en met deze keuze kunt u verbinding maken met uw POP- of IMAP-server om e-mailberichten te verzenden en te ontvangen. Druk hierna op volgende.
5. Hierboven is het scherm waar u de instellingen dient in te stellen, hieronder een uitleg van de instellingen die u in deze afbeelding ziet.
- Gebruikersgegevens
- Naam: Dit is de naam die u aan uw mail-box wilt geven zodat het voor u overzichtelijk in het programma is.
- E-mailadres: Dit is het e-mailadres wat u wilt toevoegen
- Servergegevens
- Type Account: U kunt hier kiezen voor IMAP of POP3. Meer informatie over deze 2 verschillende protocollen kunt u vinden in deze pagina https://cp.flexwebhosting.nl/faq/article/21 . Wij raden IMAP aan omdat hierbij de mail op de server blijft.
- Server voor inkomende e-mail: Dit is de server waarmee u verbind om uw e-mails op te halen. Pas de server aan van mail.uwdomein.nl naar uw eigen domeinnaam. Bijvoorbeeld mail.flexwebhosting.nl.
- Server voor uitgaande e-mail (SMTP): Uw/onze server voor uitgaande e-mail kunt u alleen gebruiken wanneer u internet provider ‘poort 25’ voor externe mailservers toestaat. Mocht u Internet Provider ‘poort 25’ open hebben staan dan kunt u dezelfde server gebruiken als degene die u voor inkomende e-mail heeft ingesteld, dus mail.uwdomein.nl. Mocht uw internet provider ‘poort 25’ hebben dichtstaan dan dient u de mailserver van uw Internet provider te gebruiken. U kunt hiervoor contact opnemen met uw provider, tevens staat het ook vaak op de website van uw provider.
- Aanmeldingsgegevens
- Gebruikersnaam: Hier dient u uw complete e-mailadres in te stellen. Bijvoorbeeld voorbeeld@flexwebhosting.nl
- Wachtwoord: Hier dient u het wachtwoord in te stellen wat u zelf bedacht heeft toen u het betreffende e-mail adres in uw hostingpakket heeft aangemaakt. Dit is dus geen wachtwoord die wij hebben aangemaakt en wordt niet door ons bewaard. Noteer deze dus ergens goed!
- Beveilig-wachtwoordverificatie (SPA) is verplicht: Deze optie dient uit te staan, wanneer deze aan staat zal uw mailadres niet werken!
6. Deze stap is enkel voor wanneer uw internet provider ‘poort 25’ open heeft staan en u onze mailserver gebruikt om mails te versturen, indien dit niet het geval is, sla deze stap dan over en ga door naar de volgende stap.
Klik op ‘Meer instellingen’ en ga naar het tabblad ‘Server voor uitgaande e-mail’. Selecteer in scherm ‘Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist’ en vink ‘Dezelfde instellingen gebruiken als voor inkomende e-mail’.
7. Klik op ‘Meer instellingen’ en ga naar het tabblad ‘Geavanceerd’ (u bent al in dit scherm als u de vorige stap wel heeft doorlopen) en controleer ook of de ‘Uitgaande e-mail (SMTP)’ op ‘poort 25’ staat en geen versleutelde verbinding gebruikt.
8. U kunt nu op ‘Ok’ drukken en op ‘Volgende’ en ‘Voltooien’. U heeft uw e-mail account nu goed ingesteld als u succesvol een testbericht hebt kunnen versturen.
3. Kies in het volgende venster ‘Welkom bij Thunderbird’ voor de optie ‘Dit overslaan en mijn bestaande e-mailadres gebruiken’. U krijgt nu een ‘E-mailaccountset-up’ venster te zien’ zoals hieronder.
- Uw naam: Vul hier uw naam in. Dit kan zijn ‘Pietje Puk’ of zoals in het voorbeeld ‘voorbeeld’.
- E-mailadres: Vul hier uw volledige e-mailadres in
- Wachtwoord: Hier dient u het wachtwoord in te stellen wat u zelf bedacht heeft toen u het betreffende e-mail adres in uw hostingpakket heeft aangemaakt. Dit is dus geen wachtwoord die wij hebben aangemaakt en wordt niet door ons bewaard. Noteer deze dus ergens goed!
Wanneer u dit heeft ingevuld, druk op de knop ‘Doorgaan’.
4. Als u op de knop ‘Doorgaan heeft gedrukt zal het probleem automatisch een aantal instellingen gaan invullen. Druk nog niet op de knop ‘Klaar’ maar druk nu op ‘handmatige config’.
5. U krijgt nu een venster te zien met de uitgebreide configuratie zoals u hieronder ziet.
Vul in dit venster de gegevens als volgt in:
Serverhostnaam voor Inkomende e-mail:
Verander dit naar ‘mail.uwdomein.nl’ en kies hierbij voor IMAP of POP3, dit is afhankelijk van uw persoonlijke voorkeur. Meer informatie over deze 2 verschillende protocollen kunt u vinden in deze pagina https://cp.flexwebhosting.nl/faq/article/21 . Wij raden IMAP aan omdat hierbij de mail op de server blijft.
Kies bij SSL voor ‘Geen’ en bij Authenticatie voor ‘Normaal wachtwoord’.De poort wordt automatisch aangepast aan POP3 of IMAP.
Serverhostnaam voor Uitgaande e-mail:
Let op! Uw/onze server voor uitgaande e-mail kunt u alleen gebruiken wanneer u internet provider ‘poort 25’ voor externe mailservers toestaat. Mocht u Internet Provider ‘poort 25’ open hebben staan dan kunt u dezelfde server gebruiken als degene die u voor inkomende e-mail heeft ingesteld, dus mail.uwdomein.nl. Mocht uw internet provider ‘poort 25’ hebben dichtstaan dan dient u de mailserver van uw Internet provider te gebruiken. U kunt hiervoor contact opnemen met uw provider, tevens staat het ook vaak op de website van uw provider.
Kies bij ‘Poort’ voor 25 en wederom SSL op ‘Geen’ en wederom voor ‘Normaal wachtwoord’.
Gebruikersnaam: Uw gebruikersnaam dient u aan te passen naar het volledige emailadres!
6. U kunt nu het account aanmaken door op de knop ‘Klaar’ te drukken. Er zal een beveiligingswaarschuwing naar voren komen
U kunt deze melding negeren door ‘Ik begrijp de risico’s’ aan te vinken en wederom op ‘Klaar’ te drukken. Uw account is nu klaar voor gebruik in Thunderbird!
3. U krijgt nu een nieuw scherm te zien waar u kunt kiezen voor ‘Voeg andere Mail-account toe…’ U mag deze selecteren en op ‘Ga door’ drukken.
4. In dit scherm dient u een aantal dingen in te vullen:
- Volledige naam: Vul hier uw naam in.
- E-mailadres: Vul hier uw volledige e-mail adres in.
- Wachtwoord: Hier dient u het wachtwoord in te stellen wat u zelf bedacht heeft toen u het betreffende e-mail adres in uw hostingpakket heeft aangemaakt. Dit is dus geen wachtwoord die wij hebben aangemaakt en wordt niet door ons bewaard. Noteer deze dus ergens goed!
Als u dit allemaal heeft ingevuld en u druk op ‘Ga door’ krijg u de melding dat het account handmatig moet worden geconfigureerd. Druk hierna op ‘Volgende’.
5. U ziet nu een venster ‘Info voor server inkomende e-mail’. Hier dienen een aantal gegevens ingevuld te worden voor de server.
- Type account: U kunt hier kiezen voor IMAP of POP3. Meer informatie over deze 2 verschillende protocollen kunt u vinden in deze pagina https://cp.flexwebhosting.nl/faq/article/21 . Wij raden IMAP aan omdat hierbij de mail op de server blijft.Server voor inkomende e-mail: Dit is de server waarmee u verbind om uw e-mails op te halen. Pas de server aan van mail.uwdomein.nl naar uw eigen domeinnaam. Bijvoorbeeld mail.flexwebhosting.nl.
- E-mailserver: Vul hier de server in die u voor uw domeinnaam nodig heeft, mail.uwdomein.nl. Bijvoorbeeld zoals in de afbeelding te zien is mail.flexwebhosting.nl. Pas deze dus wel aan naar uw eigen domein!
- Gebruikersnaam: Vul hier uw volledige e-mail adres in.
- Wachtwoord: Dit wachtwoord heeft u in het vorige scherm reeds ingevuld en deze zal nog ingevuld blijven in dit scherm.
Wanneer u dit heeft ingevuld druk op de knop ‘Volgende’.U krijgt nu een waarschuwing dat de identiteit van uw mailserver niet kan worden gecontroleerd, druk op ‘verbind’. U krijgt nu de melding ‘Aanvullende accountinformatie vereist, druk wederom op ‘Volgende’. ( deze melding gebeurd niet altijd, u kunt ook direct doorgaan naar stap 6)
6. (optioneel, het kan zijn dat u dit scherm niet automatisch ziet, ga door naar stap 7 mocht dit zo zijn.) U komt nu in nog een scherm ‘Info voor server inkomende e-mail’ waar weer een aantal zaken ingevuld moeten worden.
- Voorvoegsel pad: Deze kunt u leeg laten.
- Poort: Mocht u POP3 gebruiken dan dient u poort 110 te gebruiken. Voor IMAP dient u poort 143 te gebruiken.
- Gebruik SSL: SSL dient ten allen tijden uitgeschakeld te zijn. Mocht SSL aan staan dan zal uw mail account niet werken.
- Identiteitscontrole: Deze dient op ‘Wachtwoord’ te staan.
Druk op ‘Volgende’.
7. In dit venster ‘Info voor server uitgaande e-mail’ moeten de volgende zaken ingevuld worden.
- SMTP-server: Uw/onze server voor uitgaande e-mail kunt u alleen gebruiken wanneer u internet provider ‘poort 25’ voor externe mailservers toestaat. Mocht uw Internet Provider ‘poort 25’ open hebben staan dan kunt u dezelfde server gebruiken als degene die u voor inkomende e-mail heeft ingesteld, dus mail.uwdomein.nl (pas deze wel aan naar uw eigen domein!). Mocht uw internet provider ‘poort 25’ hebben dichtstaan dan dient u de mailserver van uw Internet provider te gebruiken. U kunt hiervoor contact opnemen met uw provider, tevens staat het ook vaak op de website van uw provider.
- Gebruikersnaam: Wanneer u uw eigen mailserver heeft ingesteld dient u wederom uw gehele e-mail adres te gebruiken ter verificatie. Mocht u de uitgaande (SMTP) mailserver van uw Internet Provider gebruiken dan is het gebruikelijk dat u de gegevens dient te gebruiken van uw account bij deze Internet Provider.
- Wachtwoord: Voor het wachtwoord is het hetzelfde verhaal, mocht u uw eigen mailserver gebruiken wederom uw wachtwoord van uw email adres, anders de gegevens van uw Internet Provider.
Mocht u dit allemaal ingevuld hebben dan kunt u op de knop ‘Maak aan’ drukken.
8. Mocht u de versie OS X 10.10 Yosemite hebben dan kan het zijn dat uw e-mail account hierna nog niet werkt.. Dit is een bekend probleem, echter hier hebben we nog geen structurele oplossing voor.
Om uw mail account toch te laten werken dient u nog een aantal instellingen te wijzigen. Allereerst dient u naar ‘Mail’ en dan ‘Accounts’ toe te gaan. U zult na het selecteren van uw nieuw email account de vraag krijgen of u het wachtwoord opnieuw in kunt vullen, sluit deze melding en druk op ‘Geavanceerd’. Vink hier ‘Gebruik SSL’ uit en sluit dit scherm.
Ga nu wederom naar ‘Mail’ en nu naar ‘Voorkeuren’. Selecteer uw account en ga naar het tabblad ‘Geavanceerd’. Vink hier de eerste optie ‘Detecteer en update accountinstellingen automatisch’ uit en vink bij ‘Poort’ ook de optie ‘Gebruik SSL’ Uit!.
Wanneer u nu naar uw mail programma gaat zult u gebruik kunnen maken van uw email. Meer informatie kunt u vinden op http://www.dslreports.com/forum/r29613112-BC-IMAP-with-Mac-OS-10.10-Yosemite
Deze handleiding is gebaseerd op de engelstalige versie van Windows (Live) Mail.
De Nederlandse termen zijn tussen haakjes aangegeven.
1. Open Windows Mail en ga naar tools(extra) en dan naar accounts.
2. Klik op add (toevoegen)
3. Klik op e-mail account en klik op next (volgende)
4. Vul hier uw naam in en klik op next (volgende)
5. Vul uw volledige e-mail adres in en klik op next (volgende)
6. Selecteer het gewenste type account. U kunt hier kiezen voor IMAP of POP3. Meer informatie over deze 2 verschillende protocollen kunt u vinden in deze pagina https://cp.flexwebhosting.nl/faq/article/21 . Wij raden IMAP aan omdat hierbij de mail op de server blijft.
7. Wanneer u heeft gekozen voor POP3 of IMAP dient u de andere 2 velden in te vullen:
- Incoming e-mail server (POP3 or IMAP): Dit is de server waarmee u verbind om uw e-mails op te halen. Pas de server aan van mail.uwdomein.nl naar uw eigen domeinnaam. Bijvoorbeeld mail.flexwebhosting.nl.
- Outgoing e-mail server (SMTP): Uw/onze server voor uitgaande e-mail kunt u alleen gebruiken wanneer u internet provider ‘poort 25’ voor externe mailservers toestaat. Mocht u Internet Provider ‘poort 25’ open hebben staan dan kunt u dezelfde server gebruiken als degene die u voor inkomende e-mail heeft ingesteld, dus mail.uwdomein.nl. Mocht uw internet provider ‘poort 25’ hebben dichtstaan dan dient u de mailserver van uw Internet provider te gebruiken. U kunt hiervoor contact opnemen met uw provider, tevens staat het ook vaak op de website van uw provider.Mocht u uw eigen (mail.uwdomein.nl) uitgaande mailserver gebruiken, dan dient u ‘Outgoing server requires authentication’ aan te vinken en dezelfde gegevens in te vullen als voor de inkomende mailserver. Mocht u de uitgaande mailserver van uw Internet Provider hebben ingevuld, dan dient deze uit te staan.
Klik na het invullen van de juiste gegevens op next (volgende) om door te gaan.
8. Vul in het volgende venster de gebruikersgegevens in van uw email account:
- E-mail username (E-mail gebruikersnaam): Hier dient u uw complete e-mailadres in te stellen. Bijvoorbeeld voorbeeld@flexwebhosting.nl
- Password: Hier dient u het wachtwoord in te stellen wat u zelf bedacht heeft toen u het betreffende e-mail adres in uw hostingpakket heeft aangemaakt. Dit is dus geen wachtwoord die wij hebben aangemaakt en wordt niet door ons bewaard. Noteer deze dus ergens goed!
Druk hierna op next (volgende)
9. Wanneer u op next heeft gedrukt kunt u de wizard voltooien en heeft u het account toegevoegd.
U opent het instellingen menu binnen Gmail.
In het menu “accounts en import” kunt u dan een eigen extern POP3 account toevoegen.
Hier voegt u dan het mail account toe wat u op de hosting server heeft aangemaakt.
Globaal vult u in:
– het op te halen email adres
– gebruikersnaam (dit is een volledig email adres)
– het bij behorende wachtwoord
– POP server: meestal iets van mail.uwdomein.nl (waarbij uwdomein.nl uw eigen domeinnaam is bij ons)
– poort 110 en de optie beveiligde verbinding of te wel SSL dient hierbij UIT te staan!
(Meer informatie kunt u wellicht ook vinden op de support pagina van Google https://support.google.com/mail/topic/3394220?hl=nl&ref_topic=3394212)
Als u dit toevoegt dan zal gmail de mail voor u ophalen welke in de mailbox zit, zo bent u er zeker van de mail niet verloren gaat door het forwarden.
Dit dient u per email adres in te stellen.
Maakt u gebruik van aliassen of een catchall, verwijs dan deze catchall naar 1 popbox binnen uw pakket en haal dan via bovenstaande instructies deze bewuste popbox op via Gmail.
Wilt u echter al uw email accounts doorsturen naar Gmail is een andere oplossing nodig.
In dat geval kunt u de MX (mail) records van de DNS laten wijzigen en deze direct laten doorverwijzen naar Gmail, zo wordt de mail direct aan geboden bij gmail.
Neemt u contact op met Gmail voor de juiste records en instellingen binnen Gmail zelf, u heeft hier namelijk een Google Apps account voor nodig.
Live of Hotmail account
– open het options menu en kies meer opties (more options)
– kies de optie “Sending/receiving email from other accounts”
– kies hier de optie “Add an email account”
– vul het op te halen POP3 account in (is volledig email adres) en het bijbehorende wachtwoord
– druk op geavanceerde opties (advanced options) en geef de inkomende mail server meestal iets van mail.uwdomein.nl (waarbij uwdomein.nl uw eigen domeinnaam is bij ons)
– als poort kiest u 110 en de optie beveiligde verbinding of te wel SSL dient hierbij UIT te staan!
(voor gedetailleerde instructies hoe dit werkt kijkt u op de live of hotmail website zelf)
Als u dit toevoegt dan zal hotmail de mail voor u ophalen welke in de mailbox zit, zo bent u er zeker van de mail niet verloren gaat door het forwarden.
Dit dient u per email adres in te stellen. Maakt u gebruik van aliassen of een catchall verwijs dan deze catchall naar 1 popbox binnen uw pakket en haal dan via bovenstaande instructies dan deze bewuste popbox op via hotmail of live.
Log in met je volledige e-mail adres, gebruikersnaam en wachtwoord. Daarna opent het programma Roundcube zich waarin je veel functies kunt beheren. Naast het lezen en beantwoorden van mail kun je bij settings ook je wachtwoord aanpassen (rechtsboven).
Administratieve vragen
- Helpdesk: antwoorden op alle vragen over het CMS
- Onderhoud: regelmatige updates van de software op uw website
- Beveiliging: nieuwe veiligheidsaanpassingen indien nodig
- Backups: dagelijks, wekelijks, maandelijks en extra back-ups vóór elke schoolvakantie
Voorbeeld van vragen die onder de support vallen:
- Ik heb een pagina verwijderd. Kunnen jullie die herstellen?
- Er is iets mis met de galerij die ik heb aangemaakt. Kunnen jullie er even naar kijken?
- De pagina die ik heb aangemaakt verschijnt niet in het menu.
- Hoe zorg ik ervoor dat mijn bericht deze keer niet wordt gekoppeld aan Facebook?
- Kunnen jullie helpen bij het toevoegen van een PDF download?
- Als ik vanuit Word plak, gaat het mis. Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
Voorbeeld van vragen/opdrachten die niet kosteloos zijn:
- Wil je de achtergrondpatronen en kleuren van de website even aanpassen?
- We willen extra nieuwscategorieën op speciale (sub)pagina’s laten verschijnen.
- De header-afbeelding bovenaan de website moet worden aangepast.
- Er staan teksten in een plaatje die niet aangepast moeten worden.
- De tekstgrootte van het menu op de website moet kleiner.
- Kunnen jullie de animatie in de sliders op de site aanpassen?
Geavanceerde vragen
Voor het aanpassen van geavanceerde onderdelen op de website zoals sliders, animaties, speciale nieuwscategorieën etc. kunnen we aanwijzingen geven en verwijzen we naar de handleiding. Komt u er niet uit, dan helpen we u graag op basis van ons huidige uurtarief. Als u regelmatig een geavanceerde vraag heeft adviseren we u een strippenkaart aan te schaffen.
Is HetSchoolvoorbeeld.nl verplicht om meerdere betaalmogelijkheden aan te bieden?
Ja, HetSchoolvoorbeeld.nl is conform geldende wet- en regelgeving verplicht om verschillende betaalmogelijkheden aan te bieden. Voorbeelden van betaalmogelijkheden zijn: contante betaling, betaling via bankoverschrijving, betaling via het internet en automatische incasso. HetSchoolvoorbeeld.nl biedt automatische incasso, contante betaling en betalen via reguliere bankoverschrijving aan.
Mag HetSchoolvoorbeeld.nl hiervoor kosten rekenen?
Ja, HetSchoolvoorbeeld.nl mag bij aangeboden betaalmogelijkheden verschillende voorwaarden of tarieven verbinden. Indien wij kosten voor een betaalwijze in rekening brengen, mogen deze niet hoger zijn dan de kosten die wij zelf maken voor die betaalwijze.
Voor welke betaalwijze rekent HetSchoolvoorbeeld.nl geen kosten?
Voor automatische incasso worden geen kosten in rekening gebracht.